EKŞİ MAYALI EKMEK İSTERSENİZ...

EKŞİ MAYALI EKMEK  İSTERSENİZ...
...BUYRUN, BİR DİLİM ALINIZ

30 Ekim 2011 Pazar

GERÇEK EKMEK YAPTIM!


Fikir Sahibi Damakların başlattığı "Gerçek Ekmek Atölyesi"nin 7 günlük programını geçen hafta boyunca gün gün bloga eklemiştim.
Yazılanları bloga eklemekle yetinmedim, aynı zamanda uyguladım.
İlk günler herşey çok iyi gidiyordu, sona doğru mayanın oluşumu biraz yavaşladı, ısıttım sardım, reaksiyon yeniden başladı ve derken hamur yoğurma zamanı geldi.
Dün geceyarısı pişti ekmek, ancak öyle yorgundum ki nasıl olduğuna bile bakamadan, sadece fırından çıkarıp, yatıp uyudum.
Sabah dlimleyice gördüm ki, olmuş!
.

4 yorum:

Işın dedi ki...

Tebrikler, güzel görünüyor.Bir gün ben de cesaret edip denerim inşallah...

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Işıncığım,
Uzun süre ben de cesaret bulamamıştım, toplu halde yapılınca işe giriştim.
Sırada nohut mayası var.
:))

zeymurancafe dedi ki...

ne güzel evde ekmek yapabılmek ben hıc yapmadım ama yapmayacagım anlamına gelmıyor bır gun bende denerım ınşallah işte ekmegım derim:)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Zeymuran,
Deneyin bence, çok seveceksiniz ve zevk alacaksınız.
:)